سلام خانما 12هفته 5روز برم انتی خوبه

۷ پاسخ

۱۲ و ۲ روز برو

اره خیلی خوبه👌🏼

اره خیلیم خوبه

دکتر تون کی هست؟

من گهواره زده بود ۱۲هفته ۴روز رفتم سونو گفت ۱۱هفته و ۴روز انتی ازم گرفت جنسیت هم احتمالی بهم گفت ولی میگم شاید اشتباه گفته

اره خوبه

خوبە، برو

سوال های مرتبط

مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد