سلام 12هفته و 5روز برا انومالی خوبه یا دیره؟

۷ پاسخ

برای ان تی باید بری انومالی ۱۸هفتس

خوبه

عالیه من دقیقا سر ۱۲ هفته رفتم دکتر سونو کرد گفت ۱۲ هفته و ۶ روزته اصلا شاید وقتتم تغیر کنه برو عزیزم بع وقته

ن خوبه اوکییه برو بسلامتی😍😍😍😍

من دکترم گفت دقیقا ۱۲ هفته برو

منکه دقیق روز ۱۲هفته میرم

برای ان تی بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا
💙💙💙 مامان ایلیا 💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد مامان محمد جواد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری