مامانا برای رفلاکس معده باید چیکار کنم ؟🥲

۳ پاسخ

نون خشک بخور یا بیسکویت ترد..آب ولرم بخور جرعه جرعه..صاف بشین دراز نکش تا خوب بشه.. آخرشبم زیاد چیزی نخور

یک بار خوردم خداروشکر دیگه خوب شدم

من دکتر بهم شربت و قرص داد گفت هرموقع اذیت بودی بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه  کوچولو🩷 مامان معجزه کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نقطه جون مامان نقطه جون هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره هفته چهاردهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری