اینم از سونوی رشد به وقت 29هفتگی😍🫀💜

تصویر
۱۰ پاسخ

میگم که مگه جنسیت رو تو سونو درج میکنن؟ خب شاید یکی فقط میخواد خودش بفهمه اون سونو رو از بهداشت بگیر تا همه می بینن

الان شما 30هفته 6روز هستین واسه این هفته وزنش خوبه

اوخییی🥹 من تاریخ ان تی ام ۲۳ اسفنده

برات زده ۳۰ هفته و یک روز

ماشالله خوبه

به سلامتی زایمان کنی عزیزم
برای این ک بچه خوب وزن بگیره چیز خاصی مصرف میکنی
چی بخوریم ک بچه خوب وزن بگیر
تو سونو ها همیشه وزن بچم از هفته ک هستم کمتر
لیا هم همین بود

عزیزم تغذیه ب چ صورت بود ؟ خداروشکر وزنش خوبه

وزنش خوب بوده خدا رو شکر

ماشاالله وزنش خوبه همه چی عالیه

خوبه وزنش

سوال های مرتبط

مامان 🩵ولکان🩵 مامان 🩵ولکان🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیراد💙😘 مامان هیراد💙😘 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری