تجربه تون از IUD رو بگین ؟!؟!

۴ پاسخ

هزینش چقد هس

خب کاندوم استفاده کن

من که خالم و زنداییم گزاشتن دوتاشونم گول خوردن حامله شدن😅

خیلی خوب و راحته من راضیم سه ماهه گزاشتم

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی