ه شیر افزایی می‌خورید که خوب بوده؟

۳ پاسخ

پودرگالاکتومید کلسیم عاااالی بود

وای نههههههههه من خوردم شیر آغوز باهم قاطی شد ماسید تو سینم نوکش کپ شد سینم داشت میترکید مردم تا تخلیه شد نخوری قطره

قرص لاکتاول

سوال های مرتبط

مامان بلوبری✨ 🫐 مامان بلوبری✨ 🫐 ۷ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی