۷ پاسخ

باید تامی تایم بزاری کم کم تا یاد بگیرن

من از ده روزگی میزاشتم البته رو سینم
بعد ۲ ماهگی رو تشکش گذاشتم

بالشت میزارم زیره شکمش

من میزارم

از روز اول ولی به مدت کم یواش یواش زیادش میکنی به نظرم الان دیگه بزارش اگه شیرخودتم میخوره خودت گردن و قلم زیاد بخور

من از ۲۰ روزگی میذاشتم

من از روز اول میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان کوشولو بچه مامان کوشولو بچه ۱۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۰ ماهگی
مامان دیانا 🩷🩷 مامان دیانا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی