خانما سونوم خوبه؟صدک ۵۸ درصد توضیح میدید؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من ۲۷هفته و ۵روز بودم امروز ۱۱۰۰ بود

خانما این سونو منه طبق این سونو من چند هفته ام ؟

تصویر

مامانا من این سونو رو ۲۳هفته و۶روز دادم خوبه وزنش.اون درصد یعنی چی؟

تصویر

صدک چیه ؟؟

از کجا فهمیدی بریچ هست؟ کجا نوشته؟؟

این سونو رو ۲۵ هفته دادید یا ۲۸ هفته؟

یعنی از پنجاه و هشت نی نی هم سن خودش جلوتره از لحاظ رشدی.
خوبه خداروشکر

نینی بریچه خوش به حاااالت کاش منم رفتم ۳۲ هفته بگه بریچ

این گلم

تصویر

سلام عزیزم این هم سونوی منه چرا مال من صدک ۱۰ زده؟

سوال های مرتبط

مامان شاهین💙 مامان شاهین💙 ۵ ماهگی
مامان سارا.سلین🫀🤎 مامان سارا.سلین🫀🤎 ۱۱ ماهگی
مامان یکتاومیکائیل مامان یکتاومیکائیل ۲ ماهگی
مامان Nilmah🩷 مامان Nilmah🩷 ۱ ماهگی