کدو حلوایی رو با چی بپزم خوب بشه

۴ پاسخ

دارچین خوش طعمش میکنه و گردو یکم رنده ریز کنی روش عالیه

ممنون

خودش شیرینه چیزی نمیخواد بزنی ، خواستی میتونی شیر قاطیش کنی رقیق شه

من شیره میزنم داخلش

سوال های مرتبط

مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی