مامانا این آزمایش تفسیر میکنین

تصویر
۴ پاسخ

فکر کنم آزمایش ادرار و باید یکبار دیگه تکرار کنید

قندناشتات خوبه
ولی یکساعت بعد بالاست میگن 120پایین

همه چیت خوبه فقط یه کشت ادرار انگار خواسته دکترت انجام بدی

آزمایش قنده

سوال های مرتبط

مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی