مامانا آزمایش قندم رو تفسیر میکنین هنوز به دکتر نشون ندادم

تصویر
۴ پاسخ

قندت لب مرزه یعنی از این اصلا نباید بالاتر بره عزیزم سعی کن رعایت کنی ،منم ناشتام ۹۱ بود دو ساعت بعد صبحانه ۹۴ بود که دکترم گفت لب مرزه باید رژیم غذایی بگیری چون هر چقدر هفته بارداری بیشتر میشه قندم بالاتر میره ،اما اصلا استرس نگیر مراعات کنی همینجوری میمونه بالاتر نمیره

تیروییدت موقعی ک ۰٫۷ بود دکترت گفت نرمال نیس؟

عالی

همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی
مامان هادی و زهرا مامان هادی و زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان کوچولوم مامان اورهان کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد