قندت لب مرزه یعنی از این اصلا نباید بالاتر بره عزیزم سعی کن رعایت کنی ،منم ناشتام ۹۱ بود دو ساعت بعد صبحانه ۹۴ بود که دکترم گفت لب مرزه باید رژیم غذایی بگیری چون هر چقدر هفته بارداری بیشتر میشه قندم بالاتر میره ،اما اصلا استرس نگیر مراعات کنی همینجوری میمونه بالاتر نمیره
تیروییدت موقعی ک ۰٫۷ بود دکترت گفت نرمال نیس؟
عالی
همه چی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.