خانما انجیر خوبه برای جنین؟

۵ پاسخ

من اون اوایل زیاد میخوردم
الان دیگه نه‌.

با گلاب خوبه خیس کنم؟

پود اناب خوبه برا وزن گیری

عالیه مخصوصا تو ماه ششم برای تقویت عضلات
توی کتاب ریحانه بهشتی اومده ماه ششم روزی یه دونه انجیر و زیتون بخورین

عالیه خیس کن صبح به صبح بخور هم خوشگل میکنه هم باهوش

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان دو پسری💙 مامان دو پسری💙 ۱ ماهگی
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی