خانما برای وزن گیری جنین چه خوبه بخورم ؟

۷ پاسخ

گوشت ، ماهی ، تخم مرغ آبپز ، حبوبات ، نون سبوس دار ، برنج قهوه ای
اینا به وزن گیری جنین کمک میکنن

من رو برنامه غذا میخوردم....ماهی ...کباب ...سویق گندم باشیر..سویق سنجد...حلیم ...تخم مرغ ابپز...ولی 2کیلو‌نشد...لیدی میل بخر بخور من وانیلی خریدم بد نیست

دکتر گفت خوبه که پس خوبه دیگه

از هفته ۳۴ به بعد عزیزم
شیربرنج
انواع کباب
انواع مغزیجات آجیل
حبوبات مخصوصا عدس و نخود
آبگوشت
حلیم
اینا وزن گیری جنین موثرن

من شنیدم سمنوخوبه

اجیل
کباب
ژله
سویق

حلیم آبگوشت مغزیجات ماکارانی

سوال های مرتبط

مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی