سلام کسی هست اینجا سراوانی باشه

۱۰ پاسخ

خدا حفظشون کنه

ان شالله هر چی خدا قسمت کنه
زنده سالم صالح باشن
شما بارداری چندمین ؟

نه
شما برین ان شالله ک از شما مشخص میشه

۱۴هفتگی رفتم مشخص نشد دیگه دوباره نرفتم سونو

من بارداری اولمه
اره مشخص میشه

اره فریبروز عزبزی و نیما پور عابدینی
من خودم پیش پور عابدینی رفتم ولی میگن عزیزی هم کارش خوبه

عزیزی

پور عابدین و عزیز هر دو کارشون خوبه

سلام همشهری منم سراوانم

مننننن

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی ها مامان نی نی ها هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وششم بارداری
مامان alborz مامان alborz هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
مامان آیرا🎀 مامان آیرا🎀 ۲ ماهگی