من ازاول چرب کردم باروغن زیتون خارش ندارم اصلا
عزیز باید از اول روغن نارگیل میزدی
طبعیع
چربش کن هم خارشش برطرف میشه هم پوستت ترک نمیخوره من که فعلا ندارم
نه اصلا چون من از اول روغن نارگیل میزدم
روغن نارگیل بزن
مال من نمیخاره
اره پیش میاد سعی کن لباس عوض کنی و شکمت چرب نگه داری
خیلی زیاد حتی وقتی چربش میکنم بازم می خاره
خیلی بیش از اندازه
پوستش خیلی نازک شده وفقط میسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.