معدم خیلی درد میکنه چایی نبات بخورم خوبه یا ضرر؟

۵ پاسخ

اره بخور ولی خیلی شیرینش نکن یکمم پودر زنجبیل بریز عالیه

نبات قندو میبره بالا .فقط نزار معدت خالی بمونه و بعد از خوردن غذا بلافاصله دراز نکش .قرص فاموتیدین ضعیف اگه خیلی معده دردت شدید شد میتونی بخوری من شبا میخورم که بتونم بخوابم

بخور خوب میشی

خیلی نخور درحد کم

عزیزممم از دکترت بپرس ولی شربت معده خیلی خوبه من سر پسرمم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۴ سالگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ساحل مامان ساحل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری