جواب آزمایشم؟؟؟خوبه تکرار نکنم دیگه

تصویر
۷ پاسخ

سلام من شنبه وقت سونوگرافی دارم تا شنبه هفت هفته میشم بنظرتون صدای قلب جنین رو میشنوم

اخرین پریودت کی بود دکتر رفتی ؟

بسه دیگه😂

عزیز چند روز تاخیر

عزیزم شما چند هفته و چند روز آزماش دادی؟

عالی دیگ

نه دیگ بالاس عددش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایمان مامان ایمان ۲ ماهگی
مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته دوازدهم بارداری