۴ پاسخ

کلا بستگی ب شرایط خودت داره عزیزم من مثلن چون چکاب اولیه دادم انعقاد خون دارم سونو داپلر برام واجب بود سابقه زایمان زودرسم داشتم طول سرویکس برام واجب بود سه تا سونو با انتی دادم نزدیک پنج تومن شد انومالی تنها دادم ولی سونو وزن و داپلر و طول سرویکس باز دادم مقاومت شریانی داشتم الان هر دوهفته بایدی باید سونو بدم ک وضعیت خونرسانی رو بدونم یکی طول سرویکسش پایینه تو هفته های پایین مث شما ممکنه هر دوهفته باید طول سرویکس بده ببینه داره بالا می‌ره یا پایین اگ پایین بره سریع سرکلاژـکنی ربطیم ب سابقه ات نداره ی سریا کلا رحمشون نرم تره خلاصه تحت نظر دکتر باش و هرکدوم ک میگ انجام بده

نه کسایی که ازمایش اولیه انتیشون مشکل داره میفرستن خیلیا هم خودشون مثل من مستقیم میرن سلفری من چون قبلی نشکل داشت ازمایشم خودم این بارداری سلفری رفتم

۴تا سونو مهم داریم تو بارداری کلا
اولیش من ۸۹۰دادم سونو تشکیل قلب
ان تی ۱۷۶۰ و ازمایشش۱۸۰۶دادم
انومالی ۱۹۰۰
یدونه هم سونو رشد ۸۹۰ باید برم
زیاد نیس هزینه ها
اگه جاهای دولتی بری کمترم میشه یا شهرهای دیگه بیشترم میشه نرخ ها متفاوته

۳تا سونو انتی ۱۷۰۰ازمایشش جداس ازمایش اولیه۱۸۰۰سلفری بخوای بدی۹تومن سونو بعدی انومالی ۲۵۰۰ اکو قلبم بخای بدی۲تومن ،سونو بعدی رشد که هزینه زیاد نداره فک کنم۶۰۰باشه البته بستگی به مرکزی که ازمایش و سونو میدی داره اینا دیگه سقفش بعضی جاها کمترم هستش

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری