۱۵ پاسخ

موقع غذا خوردننشون میدم چون با کلیپا غذا میخوره متاسفانه

روزی 4 یا 5 دقیقه

من تا یه ماه پیش تقریبا زیاد -وی الان خیییلی کمش کردم در حد اینکه اهنگ بذارم و باهاش برقصه دستش خیلی کم میدم در صورتی که نشینه با گوشی سرگرمش میکنم

هیچی

من که نمیدم اصن خودش میاد میگیره به محض اینکه میخاد بگیره قفل میکنم میندازش

اصلا نشون نمیدم میاد سمتش خاموشش میکنم اونم میره

من‌ کلا گوشیم سایلنته. اگه دستم ببینه میخواد فیلم های خودشو تو گوشیم ببینه. برای همین اصلا جلوش گوشی دستم‌نمیگیرم

من هربارک‌بخواد غذابخوره متاسفانه

هیچی گوشی نمیدم ولی تلویزیون میبینه

وقتایی ک خیلی کارمهم دارم و اون هیچجوره نمیشینه ب کارم برسم😐😅

موقع غذاخوردن میرم ولی تلویزیون میبینه

هیچی ...

هیچی.مگه وقتی خالش تصویری زنگ میزنه‌گوشیو‌بگیره یه ده دقیقه

صفر اصلا

هیچی بیشتر تلویزیون میبینه

سوال های مرتبط

مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان 🩵💓R & H💓🩵 مامان 🩵💓R & H💓🩵 ۱ سالگی
مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱۶ ماهگی