شما ژله میدین ب بچهاتون؟

۴ پاسخ

اره میدم خیلیم دوست داره

ن قند داره و اینکه کلی مواد افزودنی و نگهدارنده داره

من تاحالا ندادم راستش ولی پیش بیاد میدم.

اره من میدم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان ‌ریتاجC᭄‌ مامان ‌ریتاجC᭄‌ ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی
مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی