۲ پاسخ

نان ۲..ولی اگر بیمه داشته باشی با کد رهگیری پزشک بهت میدن

من ببلاگ میدم .البته بیشتر شیر خودم رو میخوره .ووالانم ک ب غذا افتاده فقط موقع خاب میخوره شیرو

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم 🥰 مامان هانا خانوم 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان حلماو شاهان👫🏻 مامان حلماو شاهان👫🏻 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان پسرم🫀🧿 مامان پسرم🫀🧿 ۱ سالگی