عدس بپز بعد جدا پیاز نگینی سرخکن یه قاشق ارد بزن بهد رب نمک و زردچوبه فلفل من زیره و گلپرم میزنم بعد ب عدس اضافه کن دوسداشتی میتونی یه سیب زمینی هم با همون عدست قبل پیاز داغش بذاری بپزه البته اینم بگم من حوصلم نمیکشه عدسی حلیم خودم درست کنم اماده میخرم
عدسی توی هفت روزگی برا بچت نفخ داره خواهر
عدس رو بریز تو قابلمه روش اب بریز بزار کامل بپزه بعد پیاز و زرد چوبه درست کن یه قاشق هم رب گوجه بزن سرخ کن بعد عدسی رو بریز تو صافی زیرش قابلمه بزار اب عدسی بریزه تو قابلمه خود عدس رو بکوب همراه با پیاز داغ بریز تو ابه میتونی سیب زمینی هم با عدس بزاری بپزه نگینی کوچیک خورد کنی بعد با عدسه له کنی که لعاب داشته باشه خوش مزه میشه
عزیزم ب مقدار عدسی ک تعداد میخای بزار رو گاز اب بکن سرش و بزار بپزه توی ماهیتابه پیاز سرخ کن و ب اندازه رب بریز نهایت یک تا یک نیم قاشق و سرخ کن ادویه زرد چوبه فلفل نمک بزن وقتی سرخ شد و عدس هات هم پخت رب بریز توی عدس هات و بهم بزن و بزار جا بیوفته اگ اب عدس هاتم کم بود اب میتونی بریز سرش و غلیظیش دیگ دست خودت ک ببین چطور دوس دارین
پیاز داغ میکنی بعدش عدس و ۱دونه سیب زمینی متوسط که بعدا لهش میکنی توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.