اگ برگردم به۹سال پیش
هیچوقت طبیعی رو انتخاب نمیکنم
سزارین اختیاری بودم و خیلی راضی بودم
صدبار برگردم عقب انتخابم سزارین
سزارین بودم وبازهم سزارین انتخابمه
سزارین
من مجبور شدم طبیعی زایمان کنم وگرنه هرگزززز انتخابم نبود،،، مرگ رو دیدم
قطعا برای برا سوم طبیعی
فقط طبیعی درد برا هردو روش هست ولی این بهتره
من طبیعی بودم و بازم طبیعی رو ترجیح میدم
طبیعی رو انتخاب میکردم ...سزارین شدم
بازم طبیعی رو انتخاب میکنم
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.