۴ پاسخ

فکش ضعیفه آره
عادیه خارشت

اوایل چون یهو شیر میاد تودهنششون میگن سینه رو باریک کنید

باید اون هاله قهوه‌ای سینه‌ات تو دهنش باشه
باریکش کنی که نمیشه

سلام عزیز. همون جایی که می‌بریش برای تست شنوایی و ... آموزش شیردهی هم دارن.
من اونجا یاد گرفتم
بلد نبودم جیگر بچه رو له می‌کردم تا شیرش بدم.

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان بُشرا کوچولو🩷 مامان بُشرا کوچولو🩷 ۱۴ ماهگی