خانوما صبحونه به بچه هاتون چی می‌دین؟

۷ پاسخ

فرنی سیب دادم.البته اصلا صبحانه خور نیست ب زور شاید دو قاشق بخوره.ولی اگ درست هم نکنم عذاب وجدان میگیرم😂

من کدوحلوایی رو تو کره سرخ کردم یکم اب ریختم پخت بعد شیره انگور و مغزیجات ریختم خداروشکر خیلی دوس داشت

فرنی، پوره ها، مثلا امروز پوره کدوحلوایی بود

امروز ب زور ی کم تخم مرغ خورد

فرنی حریره اوتمیل سیب یا موز باخرما

امروز میخوام اوتمیل درس کنم واسش

من خودم سرلاک

سوال های مرتبط

مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی
مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی