سزارین معمولابچه رو کی برمیدارن

۵ پاسخ

من زنداداشمم‌ بارداره اون قند داره میگن ۳۷ میخوان برش دارن ۱ اسفند میشه

بستگی ب تشخیص دکتر از اخر ۳۷ هفته تا اخر ۳۸ هفته

من ۳۸ هفته و ۴ روز نامه داده بهم

۳۸هفته و چند روز دیگ بستگی ب دکترت داره روز چندم سزارین کنه

38 و چن روز

سوال های مرتبط

مامان پسرِ مادرید🤍 مامان پسرِ مادرید🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی