سلام برای دیابت بارداری چی بخورم عالیه؟

۴ پاسخ

کوکوسبزی،کباب بشقابی،مرغ،لوبیاسبز،جوجه،بيسکوئيت رژیمی،چهارمغز،عدس پلویک باردرهفته ۱۰ق غ

صیفی جات

خیار کاهو گوجه سنگک من دیابت داشتم دو ماه مصرف کردم واقعا عالی بود

متاسفانه چیزی نمی تونی بخوری چون همچی قند و بالا میبره ولی بعد هر وعده غذا سعی کن یکم پیاده روی کنی .منم دیابت بارداری داشتم سیب زمینی و خیار شور قند و خیلی بالا میبره

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۴ سالگی
مامان السا و پناه ♥️ مامان السا و پناه ♥️ ۸ ماهگی