۶ پاسخ

بهتره بری پیش متخصصت یا تماس بگیری،درد پریودی میتونه علل های مختلف داشته باشه

شیاف بزن دراز بکش استراحت کن خوب میشه

برو زایشگاه اگر درد تموم نشد یا هی چندبار تکرارشد
من ۳۵ هفتم ایطو شدم دکترم گفت انقباضاتم شروع شده
و تا ۳۴ هفته امپول پروژسترون زدم

مراقبت کن شکمت سفت میشه؟

ادامه داره؟ میگن موقع درد اگ‌پوزیشنت عوض‌ کردی و‌دردت برطرف شد یعنی‌کاذبه و رحم‌داره اماده میکنه‌خودشو

شکمت شل و سفت هم میشه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان آراد مامان مامان آراد ۳ ماهگی