بچه ۸ونیم کیلو‌مولفیکس۴بگیرم یا۵
نوزاد رفلاکس

۸ پاسخ

منم ۴مگیرم

منم سایز ۴ میبندم ۵ خیلی بزرگ میشه

5ببند چهار کوچیکه

بستگی ب روون پاهاش داره

۴پلاس بگیر حداقل

چهار خوبه

سایز چهار مناسبه

من ۴میبندم

سوال های مرتبط

مامان مامان دختروپسرم مامان مامان دختروپسرم ۱۳ ماهگی
مامان فندوقـے🎩💎 مامان فندوقـے🎩💎 ۱ سالگی