بچه از چند ماهگی میاد بالا

۶ پاسخ

کو ندیدم جوابشو

ی جنسیت پرسیدم گیره😅

الان ۱۹ هفته ای مگ انومالی نرفتی.اونجا بهت میگه بچت بالاست یا نه.از دکتر بپرس ک جفتت پایین یا بالا.مال من اول پایین بود انومالی گفت رفت بالا

خب نگفتی جنسیتو پرسیدم 😅گفتی شکم ندارم میخاس ببینم جنسیت چیه که لاغری

منظورم اینه ما که نمیدونیم از چن ماهگی میاد بالا حالا جنسیتو که گوگل نمیدونه.ولی اینارو گوگل میدونه

شما هم پهلوت دردمیکنه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری