پیتزا ضرر داره

۱۹ پاسخ

منم خیلی دوست دارم ولی دکتر گفت سعی کن ماهی یبار پیتزا بخوری

نه بابا

نه چ اشکالی

ن واسه چی ضرر داشته باشه
فقط بیشتر سعی کن خونگی بخوری
چون پیتزای بیرون معلوم نیس ادویه چی میزنن یا گوشت تو چه روغنی سرخ میکنن

نه بخور نوش جوووونت.فقط رست بیف بگیر مخلوط همش ژانبون وسوسیس.بدرد نمیخوره.

منکه هفته ای یکبار میخورم

من چندبار خوردم، فقط مرغشو میگیرم، مخلوط اینا نمیگیرم

ضرر داره ولی خوردن کم اشکال نداره

بخور حالشو ببر هر دیقه ک نمیخای بخوری

کمتر بخوری بهتره دیگه

بخورعزیزم

پیتزا قارچ و گوشت بخور یا پیتزا مرغ

ن من می خورم

من که میخورم ولی مرغ یا گوشت می‌گیریم سوسیس کالباس نمی‌خورم

پیتزا مرغ و گوشت با پنیر کم چرب ضرر نداره ولی سوسیس کالباس غدغا

من چند بار پیتزای تو خونه با مرغ درست کردم خوردم بدون قارچ چون قارچ طبع گرمی داره .آویشن هم نزدم

بخور بابا من چند بار خوردم

من همین الان خوردم😋

نمیدونم من ک میخورم 🤷🏻

سوال های مرتبط

مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان معجزه من✨ مامان معجزه من✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی