۵ پاسخ

من فشار زیر دنده هامه ینی سفالیکه یابریچ؟

منم بریچه وکل فشار ب واژنمه

بریچ عزیزم

از من آنومالی سفالیک بود ضربه هاش تا الان همونجا حس میشه فردا صبح نوبت سونو وزن دارم برم ببینم کجاست دخترم

من تو واژنه بریچه

سوال های مرتبط