لطفا برام توضیح میدید حریره بادام چطور درست کنم❤️

۴ پاسخ

استرس دارم نمی دانم چه بدمش

نگاه کردم به ماه بچه ات با بچه من یکی هست از کی شروع کردی چی دادی به بچه ات

عزیزم من این مدلی درست میکنم
اول ۵ تا بادوم و مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه تو ابجوش میذارم پوستش و میکنم با کمی اب جوشیده سرد شده میکس میکنم بعد از صافی رد میکنم به ابش یه قاشق چایخوری ارد برنج اضافه میکنم و میذارم روی شعله ملایم گاز غلیظ که شد خاموش میکنم میذارم خنک بشه بعد بهش کمی شیرخشک اضافه میکنم

بزن گوگل دقیق میاره

سوال های مرتبط

مامان یلدا مامان یلدا ۱ سالگی
مامان امیرحسین🧿 مامان امیرحسین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان آوینــــــا مامان آوینــــــا ۱۷ ماهگی
مامان دوقلوها🤰 مامان دوقلوها🤰 ۱۷ ماهگی