بچها کیا تو شیش هفته و یک روز رفتن برای قلب بچه. ص

۴ پاسخ

چرا انقد زود میرید ک بهتون استرس وارد بشه هشت هفته باید بشی بعد

من رفتم تشکیل شده بود

من شیش هفته و یک روزم امروز رفتم تشکیل نشده بود شما رفتید دکتر

زوده عزیزم یه هفته دیگه برو

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری