کیا تو ۸ هفته رفتن سونوی قلب؟؟؟😍😍😍😍

۱۰ پاسخ

سلام آره من دیروز رفتم سنو تشکیل قلب صدای قلب بچه هم گذاشتن برام

من رفتم

من بچه اولمو ۸ هفته رفتم الان باردارم ۶ هفته رفتم قلب تشکیل نشده بود الان دوهفته گذشته میخوام شنبه برم انشالله که تشکیل شده باشه

من ۶هفته و ۱روز رفتم تشکیل شده بود ۸هفته هم رفتم صدای قلبشو برام گذاشت

من رفتم دیگه

من رفتم

من۸ هفته ۱ روز رفتم

من جانم

منم چون لک بینی دارم ۶ هفته و ۲ روز رفتم برای چکاپ و همونجا سونو انجام داد و گفت قلب تشکیل شده

من ۷هفته رفتم ۶هفته ۴روز

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا👶🍼 مامان هدیه خدا👶🍼 هفته نهم بارداری