۵ پاسخ

اره عزیزم میذاره. قبلش گوشیت بزن رو حالت ضبط صدارو ضبط کن برا من نزاشت کسی بیاد و همش تو فکرم چرا صدای قلب بچمو ندارم الان تا ماه بعد😐🥹

اره عزیزم چند ثانیه پخش میکنه باید زرنگ باشی و گوشات تیز برای اندازه گیری ضربان قلب پخش میکنن

اره عزیزم میزارن بشنوی

اره واسه من گذاشتت

من ۶هفته و ۶روز رفتم گذاشتن
فیلمم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدخت❤️ مامان مهدخت❤️ روزهای ابتدایی تولد