بله چرا نشه اتفاقا بهتره
تازه یکیو اوندفعه مطب دکترم دیدم ۲۰ هفته بود میگفت هنوووز نرفتم دکتر از وقتی فهمیدم باردارم..هیچ ازمایش و سونویی هم نداده بود.دکتر هم متعجب نگاش میکرد میگفت الان بچه ت مشکلی داشته باشع مسئولش کیه!میگفت خدا وقتی بده نگهشم میداره
بله .دوست من کلا تست گذاشت دیگه هیج جا نرقت تا ان تی😅😅😅حتی ازمایشم نداد.ان تی رقت کلا فهمید بچه ش هم پسره
صددددددرصد
آره عزیزم
بله میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.