سلام برای سونوی قلب چندهفته باید رفت

۴ پاسخ

هشت هفته

من 6هفته 6روزم بود رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود نمیدونم چرا نذاشتن صداشو بشنوم 🥺

عزیزم من ۶ هفته و ۲ روز سونوی واژینال دادم و قلبش تشکیل شده بود

من ۶هفته واژینال رفتم برای تشکیل قلب ۷هفته رفتم صدای قلبش شنیدم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرا مامان گل پسرا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری