سلام خانما میگم سونوی قلب چندهفته باید بریم؟؟

۱۱ پاسخ

۸ هفته

هشت هفته

صبر کن هشت هفته کامل بشی بعد برو که الکی استرس نکشی

بین ۶ تا ۱۲ هفته تشکیل میشه معمولا ۸ هفته واضح شنیده میشه

سلام عزیزم بهترین زمانش هشت هفته هست
ولی من زود رفتم شیش هفته بودم

هشت هفته رفتم تشکیل شده بود

6هفته و 6 روز رفتم

زودتر از هشت هفته بری برات نمیذارن صداشو چون برای کوچولو ضرر داره، هرچی بالاتر بهتر

الانم میتونی بری عزیزم تشکیل شده من ۷ هفته و ۱ روز بودم رفتم صدا قلبشم شنیدم

هفت هفته وچندروزرفتم

من ۶ هفته رفتم اما میگن بمونی تا۸هفته بهتره دیگه واضح مشخصه

سوال های مرتبط

مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرا مامان گل پسرا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری