سلام دوستان کی براتشکیل قلب باید بریم چندهفته

۴ پاسخ

من ۶ هفته رفتم قلبش تشکیل شده

واژینال ۶ شکمی ۸

میگن ۷ تا ۸ هفته

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیستم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته دهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان لبخند مامان لبخند هفته هجدهم بارداری