دوستان چند هفته براتشکیل قلب باید برم

۱۰ پاسخ

۷ هفته به بعد برو

8 هفته و چند روز برو بهترین وقته. زوتر نرو که خدایی نکرده اگه بگن زود اومدی استرس میگیری

من ۶ هفته و یک روز رفتم معلوم بود تشکیل شده بود🥹

اگه طبق برنامه حساب میکنی ۸ـ۹هفته

بین ۶تا ۸ هفته قلب تشکیل میشه ولی برای اینکه استرس بهت وارد نشه بذار همون ۸هفته برو

من 6هفته و4روزم بود رفتم

هشت برو

۷/۸هفته

از ۶هفته تشکیل میشه
ولی ۷ به بعد برو

۷هفته

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام هفته نهم بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لبخند مامان لبخند هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیستم بارداری