خانومامن ۴هقتم کی برم براتشکیل قلب

۴ پاسخ

من ۶ هفته و ۳ روز رفتم قلب تشکیل شده بود
البته دکترم گفته بود همین تایم برم

من ۹ هفته رفتم

۶ هفته تا ۸ هفته
ولی برای اینکه نگران نشی بذار همون ۸ هفته برو
برای ی سریا تا ۸ هفته شنیده نمیشه
هم نگران میشی هم برا جنین ضرر داره زیاد بری سونو اوایل

چهار هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لبخند مامان لبخند هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیستم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته نهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری