من ۶ هفته و ۳ روز رفتم قلب تشکیل شده بود
البته دکترم گفته بود همین تایم برم
من ۹ هفته رفتم
۶ هفته تا ۸ هفته
ولی برای اینکه نگران نشی بذار همون ۸ هفته برو
برای ی سریا تا ۸ هفته شنیده نمیشه
هم نگران میشی هم برا جنین ضرر داره زیاد بری سونو اوایل
چهار هفته دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.