سلام دوستان
چندهفته بایدبری سونوتشکیل قلب

۷ پاسخ

۶ هفته سه روز. رفتم .
۷ هفته برو

برای تشکیل ساک رفتین؟

الان دکترمیگه برو

سلام عزیزم گروه زدم تو روبیکا برای اقدامی ها و اونایی که بچه دارن یا بارداری
اینم آیدی من Mohii822

اره

آخر هفته ۸ برو

سه هفته دیگه برو

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان به امیدخدا مامان به امیدخدا هفته سی‌ام بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری