سلام امروزمیخوام برم سونوتشکیل قلب
دعاکنید

۱۱ پاسخ

هشت هفته میرفتی بهتر بود

ایشالله بری همه چی خوب باشه صدای قلبشو بشنوی عزیزم

منم امروز میخوام برم دعا کنید

دو هفته بعد برو

زوده جونم

کاش هشت هفته میرفتی ولی انشاا... بشنوی به صلاح خدا صداشو

8 هفته میرفتی بهتر بودش عزیزم حالا ایشالله که با خبر خوش حتما بگردی 😍🥹👣

منم دارم امروز میرم . زود نیست برای شما؟

عزیزم اگه می‌تونستی می‌داشتی دو هفته دیگه ک بشی 8هفته

ایشالله که صحیح و سلامت باشه❤️😍

ایشالله همه چی عالیه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری