خانما سونوتشکیل قلب زفتم دیگه کی باید برم دکتر
بهمگفت یکماه دیگه برم

۳ پاسخ

دیگه بزار ۱۲هفتت شد برو برات سونو انتی و غربالگری اول رو بنویسه انجامش بدی جفتش تو یه روز باید انجام بدی

دوازده هفته و دو روز

دقیقا تاریخ پریودیتون کی بود و چند هفته رفتین من هنوز سونو قلب نرفتم
ببخشید واژینال رفتین ؟

سوال های مرتبط

مامان به امیدخدا مامان به امیدخدا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری