سلام
هفته دیگه کی برم سونوی قلب

۵ پاسخ

۸هفته ۳ ۴ روز برو دیگه کلا ۸ هفته ب بعد اوکی هست

برای بعضی ها تو ۶هفته به به بعد نشون میده اما اگر میخای مطمئن تر باشی میگن ۸هفته کامل بشه مشخصه

برا چی زود زود میری دکتر بذار بمونه هفته ۱۲سونو خیلی ضرر داره هااااا من ۶,هفته بود رفتم گفتش ک قلبش تشکیل شده برو ۱۱هفته و اینا بیا

هشت هفته دیگه باید تشکیل شده باشه هرموقعه اش بری خوبه

8هفته و2روز

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری