۸هفته ۳ ۴ روز برو دیگه کلا ۸ هفته ب بعد اوکی هست
برای بعضی ها تو ۶هفته به به بعد نشون میده اما اگر میخای مطمئن تر باشی میگن ۸هفته کامل بشه مشخصه
برا چی زود زود میری دکتر بذار بمونه هفته ۱۲سونو خیلی ضرر داره هااااا من ۶,هفته بود رفتم گفتش ک قلبش تشکیل شده برو ۱۱هفته و اینا بیا
هشت هفته دیگه باید تشکیل شده باشه هرموقعه اش بری خوبه
8هفته و2روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.