کیا تو شیش هفته سه روز رفتن برای تشکیل قلب

۹ پاسخ

زوده هنوز
اگه تشکیل نشده باشه باز باید بری
یکم صبرکن یکدفعه برو

وای سوال منم هست

من شش هفته 2روز بنظرم بود رفتم قلبش تشکیل شده بود

عزیزم علائم چی داری؟؟

از واژینال متوجه شده بود شکمی ۸هفته

من هفت هفته و چهار روز رفتم

من رفتم ۶ هفته ۴روز تشکیل شده بود

من رفتم عزیزم تشکیل شده بود

من قلبش تشکیل شده بود خدا رو شکر

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا👶🍼 مامان هدیه خدا👶🍼 هفته نهم بارداری