من سر دخترم ۶ هفته رفتم تشکیل نشده بود ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود😍
منم ۶هفتع و دوروز رفتم تشکیل شده بود صدای قلبشم شنیدم همه چی خوب بود خدارو شکر ولی نموند برام 💔💔
من سر دخترم ۶ هفته و ۱ روز رفتم واژینال تشکیل شده بود
مال من هر ۳ تا بارداریم ۶ هفته میزد قلبشون
من دیروز رفتم ۶هفته و دو روز تشکیل شده بود صدای قلبشم شنیدم
من رفتم بود ولی تا ۹ هفته طول میکشه معمولا عزیزم اصلا نگران این چیزا نباش
عزیزم استرس نداشته باشه بچه تا 9هفته جاداره که قلبش تشکیل بشه من مجبور شدم برم سنو6هفته و1روز قلبش تشکیل شده بود ولی بعضی ها دیرتر تشکیل میشه مطمئنم قلب نی نی شماهم تشکیل شده
برامن ۶ هفته تشکیل شد اما نموند سقط شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.