کیا ۶ هفته و دو سه روز رفتن قلب تشکیل شده؟

۸ پاسخ

من سر دخترم ۶ هفته رفتم تشکیل نشده بود ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود😍

منم ۶هفتع و دوروز رفتم تشکیل شده بود صدای قلبشم شنیدم همه چی خوب بود خدارو شکر ولی نموند برام 💔💔

من سر دخترم ۶ هفته و ۱ روز رفتم واژینال تشکیل شده بود

مال من هر ۳ تا بارداریم ۶ هفته میزد قلبشون

من دیروز رفتم ۶هفته و دو روز تشکیل شده بود صدای قلبشم شنیدم

من رفتم بود ولی تا ۹ هفته طول می‌کشه معمولا عزیزم اصلا نگران این چیزا نباش

عزیزم استرس نداشته باشه بچه تا 9هفته جاداره که قلبش تشکیل بشه من مجبور شدم برم سنو6هفته و1روز قلبش تشکیل شده بود ولی بعضی ها دیرتر تشکیل میشه مطمئنم قلب نی نی شماهم تشکیل شده

برامن ۶ هفته تشکیل شد اما نموند سقط شد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری