کیا تو هفته ۸ قلب تشکیل نشده

۴ پاسخ

شما که سقط کردی درد داره ؟من از درد ش میترسم .چقدر هزینشه تو بیمارستان باید کورتاژ کنن

اره رفتم تشکیل نشده بود .

من هشت هفته رفتم تشکیل نشد آخر سرم تو 12 هفته سقطش کردم

رفتی سونوی قلب؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم و فندوقم مامان دخترم و فندوقم هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری