۱۲ پاسخ

اصلا وزن بچه موقه تولد مهم نیست مهم وزن گیری بعدشه

ن عالیه من ۲۹۰۰ بود

نه عالیه

از منم همین بود خوبههه

نه خوبع

سلام عزیزم مبارک باشه خوب بوده که من ک دعا میکنم همون ۳ ب بالا بشه

مبارکت باشه
نه چرا کم باشه؟اصلا زیاد بودن وزن اولیه امتیاز محسوب نمیشه
خیلی از بچه های بالای چهارکیلو تا ده روز اول یا یه ماه اول وزن کم میکنن

نه
من که دخترم ۴۰ هفته‌بدنیا اومد ۲۷۰۰ بود 🥲

مبارك عزيزم چند هفته بودي ؟

نه عزیزم خوبه دیگه
بالای سه خوبه

قدمش مبارک باشه عزیزم
ن خوبه دیگه
اخرین سونو چند بود وزنش چن هفته دادی ؟

نه نرماله

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۱۰ ماهگی
مامان دلوین🧚 مامان دلوین🧚 ۹ ماهگی
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی